تماس با ما

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه

نیاز به سرپناه و مسکن همواره یکی از مهم ترین و اساسی ترین اهداف بشر بوده و بعضا انسان ها بیشترین تلاش و کوشش خود را به کار می گیرند تا بتوانند در یک منطقه با شرایط و موقعیت خوب، مسکنی را برای خود و افراد خانواده شان فراهم کنند.

یکی از شهرهای کشور که مردم تمایل زیادی دارند تا در آن زندگی کنند، شهر تهران است. در این شهر امکانات مختلفی قرار دارد و به  همین دلیل بسیاری از مردم دوست دارند در این شهر خانه ای اجاره و یا خریداری کنند و ادامه سال های عمرشان را در آن بگذرانند.

جمعیتی که در این شهر زندگی می کند، بسیار بالاست و به همین دلیل برخی افراد تصمیم می گیرند تا یکی از شهرهای نزدیک را به عنوان محل زندگی خود انتخاب  کنند و بدین صورت با یک تیر چند نشان می زنند؛ هم می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و هم از شلوغی و ازدحام خود را دور نگه دارند. یکی از این شهرها که در فاصله کمی با تهران قرار دارد، شهر جدید اندیشه است.

آمار خرید آپارتمان در اندیشه درصد بالایی دارد و کسانی که از یافتن یک خانه مناسب در تهران و کرج ناامید می شوند می توانند به آن مراجعه کرده و مسکنی مناسب برای خود بیابند.

 

معرفی شهر اندیشه

 

شهر اندیشه شش فاز دارد و نام های آنها فاز یک، فاز دو، فاز سه، فاز چهار، فاز پنج و فاز شش است. این شهرک در ضلع غربی استان تهران واقع شده و 20 کیلومتر با آن فاصله دارد. شهر اندیشه، با شهرستان شهریار حدود 3 کیلومتر و با شهر صنعتی کرج نیز حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.

بسیاری از کسانی که در شهر اندیشه زندگی می کنند، در تهران مشغول به کار هستند و به دلیل فاصله کم این شهرک با تهران، معمولا با مترو، تاکسی و یا با استفاده از ماشین های شخصی شان به منزل خود باز می گردند.

از دیگر نکته های مثبتی که می توان در مورد شهر اندیشه به آن اشاره کرد، وضعیت جغرافیایی این منطقه است. این شهرک در مسیری قرار گرفته است که بادهای خوبی از سمت شهرستان شهریار به سمت آن می وزد و این مورد باعث می شود که وضعیت آب و هوایی این منطقه از شرایط خوبی برخوردار بوده و هوا در فصل های گرم سال خنک باشد و از آلودگی هایی که در شهری مانند تهران به وفور مشاهده می شود، هیچ خبری نباشد.

از آنجایی که سعی شده در احداث شهر اندیشه استانداردهای شهرسازی به خوبی رعایت شود، از نظر ترافیک و رفت و آمد مشکل خاصی وجود نداشته و شرایط برای یک زندگی آرام فراهم است.

 

امکانات موجود در شهر اندیشه

 

خرید آپارتمان در اندیشه باعث می شود شما بتوانید به راحتی به دیدن یکی از بازارهای معروف این منطقه بروید. بازار ایرانی اسلامی این شهرک به دلیل اینکه از میدان نقش جهان اصفهان و طراحی های سنتی وام گرفته است، بسیار مورد توجه بوده و به دلیل استقبال بیش از حد مردم، توانسته رتبه اول را در بین مراکز تجاری و تفریحی این شهر به خود اختصاص دهد. به همین دلیل مردم این منطقه بیشتر نیازهای خود را از همین طریق برآورده می کنند.

مدارس، فضای سبز، مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز خرید به صورت یکسان در این منطقه توزیع شده اند و اگر با هر یک از آنها کار داشته باشید نیازی نیست مسیرهای طولانی را طی کنید.

با انتخاب شهر اندیشه به عنوان محل زندگی تان، می توانید با دسترسی به جاده های تهران – کرج و بلوار ملارد به آزادگان، کوتاه ترین مسیر را برای تردد انتخاب کنید.

دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در این شهرک، دکل هایی نصب کرده و شما از نظر آنتن دهی و استفاده از خدمات اینترنت مشکلی نخواهد داشت. ضمنا می توانید با روش های مختلف مثل دایال آپ، بی سیم و وامیکس به اینترنت متصل شده و کارهای خود را به راحتی توسط آن انجام دهید.

پارک ها، سالن های ورزش، کتابخانه، پاسگاه های نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، سینما، مساجد، پمپ بنزین و غیره در این شهرک ساخته شده و از این نظر کمبودی وجود ندارد.

خیابان ها، کوچه ها و پیاده روها از عرض و طول مناسبی برخوردار هستند و همین موضوع تردد و رفت و آمد را بسیار راحت و روان اتفاق می افتد.

خرید آپارتمان در اندیشه

معرفی فازهای مختلف شهر اندیشه

 

این شهرک شش فاز دارد و تمام فازهای آن زیر نظر شهرداری هستند بجز فاز یک. فاز شش از تردد کمتری برخوردار است و بیشتر زمین هایی که در این منطقه وجود دارد، شخصی هستند. اما در سال های گذشته ساخت و ساز در فاز 6 نیز رو به فزونی گذاشته است. در این قسمت قصد داریم با فازهای مختلف شهر اندیشه آشنا شویم.

 

فاز یک اندیشه

 

با خرید آپاتمان در اندیشه فاز 1 ، می توانید در قدیمی ترین فاز این شهرک ساکن شوید. تاریخچه و قدمت ساخت فاز 1 به دوران قبل از انقلاب باز می گردد و در جنوبی ترین قسمت شهر جدید اندیشه قرار گرفته است.

آپارتمان و منازل مسکونی در این فاز قیمت پایینی دارند و علت آن نیز به بافت قدیمی آن بر می گردد. در فاز یک مراکز درمانی به اندازه کافی وجود ندارد و سیستم حاکم بر شهرسازی، به صورت سنتی باقی مانده است.

اگر بنا به دلایل مختلف دوست دارید به خرید آپارتمان در اندیشه فاز 1 اقدام نمایید بهتر است ضلع غربی را انتخاب کنید. این قسمت مشتری های بیشتری داشته و قیمت هر متر در این قسمت از بقیه جاهای فاز یک بیشتر است.

همان طوری که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم، این فاز زیر نظر شهرداری اندیشه نیست و شهرداری شهریار کارهای مربوط به آن را پیگیری می کند. دو شهرک مریم و رفاه در این فاز قرار دارند.

خرید آپارتمان در اندیشه فاز 1

فاز  2 شهر اندیشه

 

ساخت این فاز در سال 1370، در مساحتی حدود  120هکتار آغاز و برای شروع کار به دو بخش تبدیل شد. قرار بود در یک بخش خانه های ویلایی و در بخش دیگری مجتمع های آپارتمانی ساخته شود.

اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه فاز 2 را دارید باید به شرایط و امکاناتی که در آن وجود دارد دقت کنید. یکی از مشکلات فاز2 کمبود فضاهای سبز موجود در آن است. البته توجه داشته باشید که هر مجتمع آپارتمانی در این فاز سعی کرده تا حدی این نقص را برطرف کند و امکانات خوبی برای رفاه و تفریح ساکنین فراهم کند و بهترین شرایط برای زندگی ایجاد نماید.

فاز 2 برای کسانی که دوست دارند در یک محیط آرام زندگی کنند، می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا به دلیل کمتر بودن مراکز تجاری و سیستم شهرسازی منظم تر، ترددهای مزاحم و آزار دهنده در این فاز مشاهده نمی شود.

فاز 3 شهر اندیشه

 

با خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3، شما در محلی ساکن خواهید شد که در آن تعداد سینما، مراکز خرید لوکس، رستوران های شیک و سطح بالا، امکانات و شرایط رفاهی خوبی وجود دارد. این فاز در مقایسه با بقیه فازهای اندیشه لوکس تر بوده و به همین دلیل به نگین شهرک اندیشه معروف است.

شهرک صدف، یکی از لوکس ترین شهرک های اندیشه، در فاز سه قرار گرفته است و امکانات بسیار خوبی را می توان در آن مشاهده کرد. این فاز در زمینی به وسعت 360 هکتار ساخته شده و ضمنا بیمارستان فوق تخصصی نور نیز در آن واقع است.

فاز 3 در سال 1370 ساخته شده و وسعت آپارتمان ها و خانه ها در آن زیاد است؛ به همین دلیل اگر دوست دارید صاحب یکی از خانه های بزرگ و نوساز شوید، به شما توصیه می کنیم که حتما برای خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3، اقدام نمایید.

خرید آپارتمان در اندیشه فاز دوم

فاز 4 شهرک اندیشه

 

شهرداری، فاز 4 را در ادامه فاز 3 ساخت و مساحتی که برای آن در نظر گرفت 330 هکتار بود. در قسمت امکانات شهر اندیشه، به وجود یک بازار ایرانی اسلامی در این شهر اشاره کردیم؛ این بازار در فاز 4 شهرک اندیشه قرار دارد. پس اگر تمایل دارید کمترین فاصله با این بازار زیبا و منحصر به فرد را داشته باشید می توانید برای خرید آپارتمان در اندیشه فاز 4  اقدام کنید.

غالب خانه هایی که در این شهرک ساخته شده است از اصول و استانداردهای شهر سازی پیروی کرده و در نتیجه، می توانند بهترین شرایط را در اختیار کسانی که اندیشه را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده اند، بگذارند.

از دیگر نکاتی مثبتی که می توان در مورد فاز 4 اندیشه به آن اشار کرد، شهدای گمنامی هستند که در یکی از قسمت های این فاز، به خاک سپرده شده اند.

 

فاز 5 شهرک اندیشه

 

برای خرید آپارتمان در اندیشه فاز 5 باید به قسمت شمالی فاز چهار مراجعه کنید؛ زیرا فاز 5 در این مکان قرار گرفته و مساحتی حدود 194 هکتار را به خود اختصاص داده است.

وسعت آپارتمان ها و منازل موجود در این فاز، زیاد است و این وسیع بودن می تواند بسیاری را ترغیب کند تا فاز 5 را به عنوان محلی زندگی خود انتخاب کنند.

در فاز 5 شما می توانید هم خانه های آپارتمانی خریداری کنید و هم از منازل ویلایی دیدن کرده و اگر دوست داشتید مالک یکی از آنها شوید. مدرسه، مسجد و مراکز خرید از جمله امکانات این فاز است.

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

فاز 6 اندیشه

این فاز فعلا در مساحت 400 هکتار در نظر گرفته شده و در اختیار بخش خصوصی است و فعلا پروژه ای که در زمینه ساخت و ساز فعال باشد، در این فاز مشاهده نمی شود.

    پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    فراموشی رمز عبور

    ثبت نام