تماس با ما

به هنگام بازدید از یک ملک چه نکاتی را رعایت کنیم

گاهی پیدا کردن خانه و یا آپارتمانی که بتواند بهترین شرایط برای زندگی را در اختیار بگذارد، با مشکلاتی همراه است. این مورد خصوصا وقتی بیماری های واگیر دار شیوع پیدا می کنند، سخت تر و مشکل تر خواهد شد.

با این وجود هنوز هم می توان راهکارهایی را انتخاب و به آنها عمل کرد تا بتوان بدون آنکه جان شما توسط بیماری های مسری و خطرناک با خطر مواجه شود ملکی را بازدید کرده و اگر مورد پسند واقع بود، معامله آن نهایی شود.

اگر در دورانی هستید که این دست مریضی ها وجود دارند و شما ناگزیر از پیدا کردن یک خانه اید، بهتر است مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد را به خوبی عمل کنید تا سلامتی شما با تهدید مواجه نشود.

 

برقراری تماس تصویری

 

یکی از بهترین کارهایی که می توان در دوران واگیر بیماری ها انجام داد، استفاده از تماس های تصویری است. این مورد به خوبی می تواند به شما کمک کند تا یک ملک را بدون آنکه در محل حضور پیدا کنید، ببینید و اگر این ملک توانست نظر مثبت شما را به خود جلب کند برای بازدید نهایی از منزل و نوشتن قرار داد، با حفظ پروتکل های بهداشتی، به محل مورد نظر مراجعه  کنید و بقیه کارها را در بنگاه مشاور املاک انجام دهید.

 

استفاده از سایت های فعال در زمینه ملک و املاک

 

برای پیدا کردن یک ملک می توانید به سراغ سایت هایی بروید که در زمینه ملک فعال هستند و با قرار دادن عکس از ملک هایی که در اختیار دارند به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین موارد را انتخاب کرده و با آنها تماس بگیرید.

این روش به شما کمک می کند تا بدون آنکه وقت گذاشته و در محله های مختلف شهرتان بگردید، به راحتی و با چند تلفن کوتاه و صرف زمان کم، محلی مناسب برای زندگی خود پیدا کنید.

برای پیدا کردن این موارد کافی است در موتورهای جستجو، سرچی انجام داده و سایت هایی که در این زمینه فعال هستند را پیدا کنید.

 

استفاده از ماسک و دستکش

 

یکی از بهترین راه هایی که شما می توانید برای دور نگه داشتن خود از ویروس های بیماری زا انجام دهید، استفاده از ماسک و دستکش است.

این دو مورد مطمئن ترین ابزارهایی هستند که از ورود ویروس به بدن شما جلوگیری کرده و شما را از بیمار شدن محافظت می کنند. پس حتما در ماشین و یا کیف دستی تان چند جفت دستکش و  چند عدد ماسک به همراه داشته باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از آنها استفاده کنید.

نکات بهداشتی بازدید از خانه

به همراه داشتن ژل های ضد عفونی کننده

 

برای زمان هایی که شما فراموش کرده اید دستکش با خود بردارید، ژل های ضد عفونی می توانند نگرانی شما را به طرز قابل توجهی کم کنند. اگر بنا به اجبار و یا در اثر حواس پرتی دست خود را در تماس با سطوح مختلف قرار داده اید، بهتر است حتما بعد از خروج از محل، مقدار کافی ژل ضد عفونی کننده استفاده کرده و دست های خود را به خوبی با آن ضد عفونی کنید. اگر به بازدید از ملکی رفته اید، دقت کنید به هیچ عنوان، دست هایتان را به سمت بینی، چشم، گوش و دهان خود نبرید و خود را در معرض میکروب های بیماری زا قرار ندهید.

 

رعایت فواصل فیزیکی

 

بعد از پوشیدن دستکش و ماسک، حفظ فاصله های فیزیکی از دیگر عواملی است که می تواند به شما کمک کند تا به بیماری های مسری مبتلا نشوید.

اگر برای بازدید از ملکی مراجعه می کنید، سعی کنید حداقل فاصله یک متری را با هر فردی که اطرافتان قرار دارد، رعایت کنید و به دیگران نزدیک نشوید.

برای آنکه فضایی که قرار است از آن بازدید شود، خیلی شلوغ نباشد بهتر است ابتدا خود شما به ملک مورد نظر رفته و در صورت رضایت صاحب ملک، چند عکس تهیه کرده و به بقیه اعضای خانواده تان نشان دهید.

 

لمس نکردن سطوح

 

از دیگر کارهایی که شما باید انجام دهید، اجتناب از لمس سطوحی است که در ملک مشاهده می کنید. یکی از نقاطی که می تواند باعث انتقال بیماری شود، لمس سطوح مشترک بین افراد است.

اگر در اثر بی دقتی دستتان به جایی برخورد کرد، اولا از مالیدن چشم، گوش و بینی اجتناب کنید و ثانیا حتما به مدت 20 ثانیه آن ها را بشویید و یا از ژل های ضد عفونی کننده استفاده کنید. اگر این امکان برایتان فراهم نیست که دست های خود را ضد عفونی کنید، از خوردن مواد غذایی با دست های که آلوده هستند نیز خودداری کنید.

 

اجتناب از دست دادن با افراد مختلف

 

یکی از کارهایی که می تواند در ابتلای افراد مختلف به بیماری ها، تاثیر زیادی داشته باشد، دست دادن است. سعی کنید تا مدتی که بیماری های واگیردار در کمین سلامتی شما نشسته اند، از این عمل جلوگیری کرده و برای نشان دادن احترام و صمیمت خود روش دیگری را جایگزین کنید.

 

ضد عفونی کردن تمام دستگیره ها

 

اگر شما صاحب ملکی هستید که قرار است از آن بازدید شود، باید تمام دستگیره هایی که احتمال می دهید بازدید کنندگان به آن دست زده باشند را ضد عفونی کنید.

معمولا سطوحی که افراد زیادی آن را لمس می کنند، از جمله آلوده ترین نقاط در هر مکانی هستند. بنابراین برای آنکه درصد احتمال به بیماری ها از این طریق کاهش پیدا کند، بهتر است همیشه سطوح مختلف با مایعات ضد عفونی کننده نظافت شوند.

 

به همراه داشتن خودکار شخصی

 

اگر کار نهایی شد و شما خواستید برای نوشتن قولنامه به بنگاه مراجعه کنید، خودکاری را با خود به همراه بردارید و از خودکاری که مشاور املاک به شما می دهد استفاده نکنید. این روش می تواند در حفظ و تامین سلامتی شما موثر باشد و دست های شما را آلوده نکند.

 

یک نکته مهم

 

نکته ای که باید حتما آن را رعایت کنید آن است که نباید به هیچ عنوان بدون بازدید حضوری از ملک، قراردادی را امضاء کنید و یا بیعانه را برای آن پرداخت کنید. اگر مورد مشکوکی در این زمینه مشاهده کردید، از انجام معامله خودداری کنید.

شرایط خاصی که در آن قرار گرفته اید و بنابراین مجبور هستید برخی نکات بهداشتی را رعایت کنید، نباید راهکاری برای عده ای سود جو باشد تا بتوانند بر سر شما کلاه بگذارند.

    پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    فراموشی رمز عبور

    ثبت نام