تماس با ما

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید آپارتمان

خریدآپارتمان

آیا شما نیز تا به حال به فکر افتاده اید که به شهر تهران مهاجرت کرده و در آن یک خانه و یا آپارتمان خریداری کنید؟ اگر به این مورد فکر کرده باشید احتمالا دوست دارید بدانید کدام یک از مناطق تهران بهترین شرایط را برای یک زندگی ایده آل و نرمال در اختیارتان قرار می دهد و از نظر فرهنگی و امکانات، در سطح قابل قبولی قرار گرفته اند.

این شهر آن قدر گستردگی و وسعت دارد که بتواند گزینه های زیادی را برای خرید یک واحد آپارتمان راحت و زیبا در اختیار شما قرار دهد، اما این شمایید که باید در نهایت تعیین کنید که کدام محله و منطقه می تواند برای شما بهترین باشد. در واقع این خود شما هستید که بهترین منطقه را برای خرید یک واحد تعیین می کنید.

 

دلایل انتخاب حومه تهران برای خرید آپارتمان

 

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود برخی افراد، حومه تهران را برای خرید آپارتمان انتخاب کنند به شلوغی و ازدحام بیش از حد این شهر باز می گردد. شهر تهران یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور بوده و به همین دلیل انواع و اقسام آلودگی، اعم از صوتی و زیستی در آن مشاهده می شود.

کسانی که به هر دلیل مجبورند این شهر را به عنوان شهر محل زندگی خود انتخاب کنند و در کنار آن نیز دوست دارند محیطی سراسر از آرامش و سکوت را برای خود و اعضای خانواده شان فراهم کنند، معمولا در مناطق و شهرک هایی که اطراف تهران قرار دارد به دنبال یک واحد مسکونی مناسب هستند. اگر شما نیز در شرایط این چنینی قرار گرفته اید با ما همراه باشید زیرا ما قصد داریم برخی محله های اطراف تهران که می توانند شرایط خوبی را برای سکونت شما فراهم کنند به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

شهر جدید اندیشه

شهرک اندیشه

 

یکی از محبوب ترین شهرک های اطراف تهران که با داشتن شش فاز، شرایط بسیار خوبی برای خرید در اختیارتان قرار می دهد، شهرک اندیشه است. این شهرک در شهرستان شهریار قرار دارد و در سی کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

در تمامی فازهای ساخته شده در این شهرک می توان امکانات مختلفی هم چون مدرسه، مراکز خرید و غیره را مشاهده کرد. در این شهرک 140هزار نفر در حال زندگی هستند و شما می توانید از طریق جاده مخصوص کرج خود را به این شهرک برسانید.

همان طوری که ذکر شد، این شهرک 6 فاز دارد. اقدامات لازم برای ساخت فاز یک اندیشه قبل از انقلاب صورت گرفته و به همین دلیل بافتی که در این شهر مشاهده می شود، سنتی است. اگر سکونت در فضاهای این چنینی را دوست دارید می توانید در این منطقه به دنبال یک مورد مناسب برای سکونت خود باشید. در فاز 2 نیز می توانید مجتمع های آپارتمانی و خانه های ویلایی را با قیمت های متفاوت خریداری کنید.

در فاز سه اندیشه، خانه های ویلایی با متراژهای بالا به وفور مشاهده می شود. اما توجه داشته باشید که قیمت این منازل در مقایسه با دیگر فازها بالاتر است و چنانچه از تمکن مالی کافی برخوردارید این فاز می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

فاز 4 در فاصله کمی از فاز 3 قرار دارد اما شما می توانید یک منزل مسکونی با قیمتی مناسب در این منطقه پیدا کنید. در فاز 5 نیز آپارتمان ها و خانه های ویلایی مساحت بیشتری داشته و همهمه و ازدحام کمتری را می توان در آن  مشاهده کرد. ملک های موجود در فاز 6 نیز در اختیار بخش خصوصی است.

پرند

پرند

 

از دیگر مناطق مساعد حومه تهران که آن نیز می تواند گزینه مناسبی برای خرید یک واحد آپارتمان به شمار رود، پرند است. پرند در شهرستان رباط کریم قرار گرفته و با قسمت جنوب غربی تهران نیز حدود 33 کیلومتر فاصله دارد.

یکی از دلایلی که باعث شده این منطقه را به عنوان یکی از مناطق مناسب برای خرید آپارتمان به شما معرفی کنیم، امکانات بسیار خوب واقع شده در این منطقه است. در پرند امکانات متفاوتی از جمله فرودگاه، دانشگاه آزاد، مراکز تفریحی از جمله کارتینگ و غیره وجود دارد و محیط بسیار مناسبی را برای یک زندگی راحت در اختیار ساکنین این منطقه قرار داده است.

این شهرک 7 فاز دارد و شما می توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس و مترو خود را به این منطقه برسانید. از جمله ویژگی های بارزی که می توان در مورد پرند به آن اشاره کرد بیشتر بودن میزان تراکم فضای سبز است. این نکته برای کسانی که دوست دارند در محیطی سرسبز و با صفا زندگی کنند اهمیت زیادی می تواند داشته باشد.

پردیس

پردیس

 

از دیگر مناطق اطراف تهران که به شما توصیه می کنیم برای انتخاب یک واحد آپارتمان به آن جا نیز سری بزنید پردیس است. پردیس از آزاد راه تهران به پردیس حدود 17 کیلومتر فاصله دارد و در مسیر عزیمت به جاده هراز قرار گرفته است.

اگر دوستدار کوهستان و زندگی در شرایط این چنینی هستید، این شهرک نیز می تواند برای شما شرایط خوبی را برای زندگی فراهم کند. پردیس به علت نزدیکی به کوه البزر یک منطقه کوهستانی به شمار می رود و شرایط خاص خود را دارد.

این شهرک در کمترین فاصله از تهران واقع شده است و به همین دلیل اغلب افرادی که دوست دارند در کمترین فاصله از تهران، صاحب یک واحد آپارتمان شوند این قسمت را برای زندگی و خرید انتخاب می کنند.

پردیس نیز 11 فاز داشته و در هر یک از این فازها نیز می توانید واحدهای آپارتمانی و منازل ویلایی با متراژ های و مساحت های مختلف بیابید. اگر به دنبال خرید خانه های ویلایی هستید بهتر است به سراغ فازهای 1 تا 4 بروید. معمولا خانه های ویلایی که متراژ آنها از 100متر بیشتر است در این فاز واقعند.

چنانچه به خرید آپارتمان علاقه دارید می توانید به سراغ فازهای 5 تا 11 بروید. البته اگر توانایی خرید آپارتمان هایی با مساحت زیاد را ندارید بهتر است در بنگاه های مشاور املاکی که در فازهای 5،8، 9 و 11 هستند به دنبال مورد مناسب برای خود باشید. واحدهایی که در فازهای 6،7 و 10 قرار دارند بیشتر از صد متر مساحت داشته و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارند.

    پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    فراموشی رمز عبور

    ثبت نام